søndag den 2. november 2014

Velkommen til provinsen

Hej med dig og velkommen til min nye blog.

Jeg hedder Trine og jeg bor i provinsen sammen med min mand og min datter. Bloggen her er mit frirum og vil komme til at indeholde alt ligefra brok, mode, hvad børn dog siger og gør, til at mine tæer ikke lugter specielt godt efter en hel dag i nylonstrømper og lukkede sko.

Det bliver med andre ord en skøn blanding af hvad der lige rør sig i mit hoved her og nu. Hvis jeg har lyst til at overøse jer med billeder af min 4-årige turbo af en datter, linke til et par lækre sko, fortælle om hvad jeg har lavet i weekenden, så er det jeg gør ligesom jeg nok også gerne spørger til dig og din mening om alting og ingenting.

Velkommen til - jeg glæder mig til at lære dig at kende!



2 kommentarer:

  1. Har du skiftet blog søde Trine?

    SvarSlet
    Svar
    1. Både ja og nej. Jeg har stadig den anden som jeg fra tid til anden blogger på. Men jeg føler lidt at tiden er løbet fra den, men omvendt har jeg ikke lyst til at lade være med at blogge.

      Slet